Dominik Polak

Dominik Polak Wiceprezes Wytwórni Makaronu Domowego POL-MAK S.A.

Ukończył studia na kierunku  Zarządzanie i Marketing na wydziale Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Swoje kompetencje podnosił poprzez szkolenia i udział w konferencjach branżowych. Między innymi zdobył dyplom  The Charted Institute of Marketing na poziomie certyfikacji  Proffesional Diploma in Marketing.

Jego kariera zawodowa od początku związana jest z rodzinną firmą – Wytwórnią Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Od 2005 do 2008 roku  pełnił rolę Dyrektora ds. Marketingu i Handlu. Kreował politykę cenową, zajmował się pozyskiwaniem kontrahentów w handlu tradycyjnym i nowoczesnym a także rozwijał działalność eksportową. Był odpowiedzialny za  tworzenie strategii marketingowej, kreował nowe produkty oraz koordynował wdrożenie tych produktów na rynek. Planował i  przeprowadzał działania promocyjne ATL i BTL . Jako członek zarządu przygotowywał spółkę do wejścia na New Conect we współpracy z firmą doradczą.

W 2008  roku został Wiceprezesem Zarządu. Stworzył od podstaw dział sprzedaży oraz rozwinął współpracę z sieciami handlowymi. Jako Wiceprezes Zarządu dba o umocnienie pozycji firmy na rynku oraz jej ciągły rozwój.  Współtworzy długofalowe plany strategiczne uwzględniające działania sprzedażowe i marketingowe. Efektywnie pozyskuje dotacje unijne – koordynuje prace przygotowawcze i rozliczenie projektów. Zarządza zespołem kilkudziesięciu pracowników, koordynuje pracę poszczególnych działów firmy w oparciu o system ERP.

Jego głównym celem zawodowym jest zbudowanie  ogólnopolskiej  marki, która będzie jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych w kategorii makaronów.

Prywatnie lubi aktywnie spędzać czas, jego pasją jest łowiectwo. Jest żonaty, ma dwóch synów.